sreda, 2. november 2011

Zanimive prigode iz sveta gologlavčkov :)

Lansko leto, ko smo se z družino odpravljali proti Korziki smo se kakopak ustavili še v Pisi. Ko smo delali že x-to sliko obešanja po stolpu :) vidim, kako me opazuje gruča indijcev. Pa si mislim ok nič posebnega... tako je vsak dan v Matejinem svetu :) Potem pa ena od indijk pride do mene in me vpraša, če se lahko slika z mano. Hm, kaj, zakaj?? Nekaj je nabluzila, še sama ne vem kaj in že se je postavila zraven mene in na drugi strani so moški škljocali s svojimi fotoaparati. Potem se je pridružila še ena indijka in spet šklocanje, in še ena indijka in spet šklocanje. Mislim bilo je noro. Z možem sva se samo smejala in ko je bilo konec nama ni bilo jasno kaj se je zgodilo :D Prav smešni so bili. Niti mi ni bilo popolnoma jasno zakaj sem jim TAKO ZELO zanimiva. Vem, da so nekateri indijski menihi pobriti. Prebrala pa sem tudi, da si tam ljudje pobrijejo glave, ker naj bi s tem očistili svoje telo. Nekako tako.
Pa še slikice :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...