petek, 4. november 2011

make up

Danes in še v prihodnje bom povedala tudi kaj o make upu. Sploh če imate tako obliko alopecije kot jaz ko nimate ničesar. Seveda, če imate lasni sistem ali lasuljo je fino poskrbet še za celostno podobo, ker potem se hitreje opazi, da nimate obrvi in trepalnic recimo. Jaz, ki pa sem brez vsega, pa se mi zdi, da bi čudno izgledalo, če bi imela narisane obrvi in gor trepalnice. Za trepalnice bi sicer bilo za probat, ampak ne vem če se mi ljubi ukvarjat s tem :D Ampak to sem pač jaz...
Danes bi rada povedala malo o obrveh. Ko sem jaz izgubila svoje, smo iskali varanje, kaj bi se dalo naredit. Pa smo naleteli na permanentni make up. Vsaj v tistem salonu v katerem sem bila jaz, so nas malo nategnili. Excuse my french. Skos so nam govorili, da bo to izgledalo kot naravno. Čisto kot naravno! Ne bom trdila, ker nisem sigurna ampak mislim, da so celo rekli, da se bo videlo vsako "dlakico" posebaj. Ali pa sem jaz to tako razumela, ker so mi skos ponavljali, da bo to tako kot naravno. Anyway... Gre seveda za nekakšno obliko tattooja, ki se obdrži na koži cca 5 let. Ne bom lagala, zadeva je boleča. Pa imam razmeroma visok prag bolečine. Najhuje je čisto ob straneh, kjer ni nič maščobe in je samo koža in kost. Jajks :S
Zadeva na koncu izgleda pač identično, kot da si jo narišeš. Oziroma pobarvaš. Super, fino, fajn, mene je samo to zmotilo, ker so ves čas govorili da bo to popolnoma naraven videz pa to pač ni. Žal. Seveda nimamo nekaj veliko izbire, tako da je tudi to ok. Sem šla malo pogooglat zdej slike permanentnih obrvi pa sem zelo presenečena. Povsod so take slikice, kot so meni tam razlagali, da bo to izgledalo. Torej vsaka dlakica posebaj. Morda pa zdaj to res počnejo tako. Jaz sem jih dala delat cca 10 let nazaj verjetno.
Ko so mi te moje obrvi počasi izginjale  je bilo to to kar se tiče mojega ukvarjanja z njimi :D
Za vse vas, ki pa vas zanima še kaj drugega pa tukaj nekaj nasvetov:

Permanentni make up  Seveda je zadeva ok, če si jih tako ali tako narišete, pa se vem tako ni potrebno vsak dan ukvarjat s tem, ampak imate vsaj za pet let mir.


      Takole sem mislila, da bo to izgledalo in vsaj v tujini vidim da kar delajo tako. Kako je pri nas ne vem...

  Nekako tako pa je to izgledalo pri meni, samo z bolj ostrimi robovi, pa čisto enobarvno. Tukaj izgleda tole u bistvu prav super :)

Eyeliner  Lahko si jih vsak dan sami narišete z eyelinerjem.
Ne najdem nobene fajn slikice. Vglavnem lahko si jih narišete polne ali pa črtice kot dlakice.

Da pa se ne boste preveč matrali, so vam tele super šablonce v veliko pomoč.
Kot vidite na sliki pa to ni primerno samo za nas, ki nimamo obrvi, ampak tudi za vse tiste, ki jih imajo, saj si jih s tem pripomočkom zelo hitro in enostavno lahko povdarijo.

Te šablonce lahko kupite preko spletne strani www.lasnisistem.com

To je to, kar se tiče obrvi. Če ima kdo še kakšne fajn ideje pa le na plan z nimi :)

2 komentarja:

  1. Moja mami nima obrvi oziroma jih ima tako malo, da jih preprosto ni videti. Ko gre od doma si jih vedno nariše, česar izid je večinoma na bolj neestetski strani predvsem zaradi gubic, ki so se ji pojavile čez leta. Skušam jo prepričati, da bi šla na permanentni make up, pa se ji zdi predrago. Drugače pa ji je ideja zelo zanimiva. Ji bom vsekakor priporočila tele šablone, ji bo zagotovo lažje.

    OdgovoriIzbriši
  2. no vidiš :)
    tako je da imap v paketku več teh šablon pa se potem sam odločiš kaj ti najbolj paše, ko jih sprobaš.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...