četrtek, 26. januar 2012

Trepalnice



Zadnič sem pisala o tem kako si pomagati, ko nimaš obrvi ali pa so redke.
Danes pa so na vrsti trepalnice. Jaz pravzaprav najbolj od vsega pogrešam trepalnice. Ker trepalnice ti poživijo obraz in oči naredijo bolj žive. Zelo kmalu po tem, ko mi je vse izpadlo, mi je mami kupila ene tri paketke umetnih trepalnic. Ne vem če sem jih mogoče dvakrat dala gor, potem pa je bilo veselja konec. Ker je bilo zelo zoprno limček nanesti na trepalnice, potem pa je bilo treba čimlepše trepalnice nanesti na veko. Kar pa ni najlažja naloga. Če že imaš trepalnice je zelo enostavno saj te umetne samo potisneš ob svoje in uala! Vsaj tako si predstavljam :D
No in potem ko si se že s tem matral precej časa, so pa zelo hitro odpadle. Oziroma odlimale so se na koncih in je bilo prav zoprno. Tako da sem misel na trepalnice opustila popolnoma. Spet, če trepalnice imaš, si predstavljam, da se limček ki ga imaš na koncu umetnih trepalnic tudi zalima malo na tvoje trepalnice in je zadeva veliko bolj obstojna!
Zdaj pred kratkim pa je ena punca na našem srečanju povedala, da nosi nove trepalnice, ki že imajo limček gor, kar je mega, ker se ni potrebno s tem nanašanjem matrat in si jih enostavno daš gor. Koliko se matraš s tem nanosom gor ne vem, nisem vprašala :S
Ampak je zadeva za poskusit! Potem bom pa prava zapeljivka ;)

Tole so te samoleljive trepalnice:

Dobile so tudi nagrado za najboljši izdelek v svoji kategoriji:



Naročite pa jih tukajle: 
 
http://www.lasnisistem.com/index.php?IzpisVsebineMenija=1&iIdMeni=190

Pa veliko veselja pri zapeljevanju ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...