torek, 5. julij 2011

Fu****g perfect!

Spot sicer ni vezan na nas ampak besedilo je pa že pravo :)
We ARE fu***ng perfect!!! Jaz še nisem videla kakšnega pravila, ki bi govoril o tem kaj je prav in kaj je normalno! Prav nasprotno! Vsak je drugačen!!! Zakaj potem jaz nebi imela las?!
Im bald And im proud!!!! Holla! :D

6 komentarjev:

  1. Uf, o tem kaj je prav in kaj je normalno bi se dalo veliko povedati... Dejstvo pa je, da kot si sama povedala, vsak je drugačen, zato mislim, da je prav in normalno vse s čemer seveda ne škodiš komu drugemu. Žal je pa tako, da smo ljudje kot trop ovac. Če je v tropu večina ovc belih bo veljalo, da so črne čudne, nenormalne ipd. V tropu črnih ovac pa bodo rekli, da so bele nenormalne...

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lepo povedano Darsi! Čeprav vseeno ne maram biti preveč pesimistična. Se mi zdi da nam svet še kar dovilo biti to kar smo, samo mora biti kombinacija naše osebnosti in zunanjega videza prava pa nekako gre. pa močan karakter, da tistih nekaj čudnih pogledov in komentarjev znaš preslišati ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. malo se zamislimo,kam gre ta svet.Vse več je pametnih,izobraženih,ki nam za zlato prodajajo meglo.Vse več je ljudi brez čuta do soljudi,vse več je ljudi,kot prižgana petarda,vse preveč je živčnih,nerazsodnih,odvisnih...skratka ljudje smo še samo kot nekakšni roboti...
    in sreča je,da so med nami še ljudje,ki zmorejo biti ljudje z veliko začetnico in vedo zakaj imajo svojo glavo in lastne možgane v njej..
    Ti ljudje so ljudje do soljudi...pa kakršnikoli že so...veliki,mali,debeli,suhi,stari,mladi,beli,črni,rdeči,bolani...VSI SMO LJUDJE...in vsi imamo pravico biti srečni...
    zatorej,čas je da postanemo spet ljudje,z vrednotami,brez čudnih pogledov in komentarjev...

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, bilo bi lepo. ampak mislim da je to na žalost pravljica in da se to ne bo zgodilo nikoli! jaz sem zadovoljna že s tem številom ljudi, ki tako misli, ostalim se pa smejim in se mi smilijo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hej Mateja, danes sem ugotovila, da imaš blog...do zdaj sem le občudovala fotke, ki si jih posnela za Teta Bina aid! Love them!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...