torek, 29. marec 2011

Miss z alopecijo








Lani je bila v Ameriki izbrana miss Delaware, ki je dvignila kar nekaj prahu. Pa ne v slabem smislu ampak je punca res to izkoristila in predstavila alopecijo širi Ameriki in tudi ostalemu svetu. Meni je to zelo super, ker predstavlja točno to v kar jaz verjamem. Samo zato ker nimaš las še ne pomeni da nisi lep in da ne moreš početi takih stvari.Tako kot pri vsaki drugi osebi je pomembno da človek žari lepoto. Lahko imaš najlepšo punco na svetu pa če ne žari nekaj posebnega in veselja in sreče je vse skupaj brezveze. Ne vem, morda sem malo pristranska ampak meni je zgoraj na levi strani še malo lepša. Taka z značajem je :D
Čeprav to morem rečt. Malo se mi čudno zdi ker ko gledam njene slike brez lasnega sistema ima ta punca fullllllllllllllll las. Pa niti ne vidim kakšnih krogcev brez las. Ne vem... Ne mislim da laže ali kaj takega ampak to je res fulll enih las! :) Če bi jih jaz imela toliko bi si jih ziher pustila rasti ker to je že ornk enih las :) Ko sem bila noseča mi jih je zraslo tistih 50 pa sem mislila da sem vsa "čupava" :D :D
No toliko o tej punci, ki je lani kar veliko naredila za prepoznavnost alopecije v svetu.
Pa še en filmček :

1 komentar:

  1. Nisi pristranska, meni je tudi lepša brez las. Predvsem v videu, ko sname lasuljo. Pride veliko bolj do izraza njen obraz, oči.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...